9 Mayıs 2013 Perşembe

Nazara İnanırmısınız ?

   Ben inanırım, şakkadak deviren gözlere şahit olmuşluğum var. Siz siz olun içten gelerek iltifat ettiğiniz de bir Maşallah'ı esirgemeyin. Mavi yüzük taşırım hep, bu yaşlı halim de bile, siz de mavi bişi taşıyın işte önlemdir :)

   Bu gün dizim için doktorun önerdiği platese gitmek için evden çıkıyom. Alt kat komşula şakalaşıyoz "ayol spor yapa yapa ölücem" diye de kendimle dalga geçerek, bahçe kapısını açtım. Kaldırım da ki 80 lik beyefendi bana yol verdi (bu semtte en sevdiğim şeydir bu, insanlar henüz bir birine gülümsüyor, tanışmasanız da) hem gülümsedi hem de "ne güzel bir şey yapıyorsunuz kıskanılacak bir şey yaptığınız" dedi. Ben de gülerek "kıskanmayın sahil orada, yürüyün sizin de sporunuz olur" dedim."Matmazel sizin gibi 36 beden olmamız çok zor" dedi. (Ba baba ince iltifata bak "matmazel" diyo benim gibi 52 liğe, vay piçus) :) 

   Anaaaam abi coştu, hemmen hızlandım "iyi günnerrr" derken, Kuaförün önündeki tatlı kadınlarla, birbirimize öpücükler gönderip, hızla toz oldum.

   Azcık daha dikkat etmeye başladım bu aralar yediklerime, güneş de metabolizmayı hızlandırıyor tabi, bir kilocuk vermeyi zorla başardım (yaşlanmanın bok tarafı bu he yavaşlayan metabolizma). Pantolonları kurtardım en çok buna sevindim :) Kendime aferin len dedim (bak bu da kendine nazardır he).

   Başladık spora arkadaş, tüm kış normal olan plates hocası da "yaz geliyo bikini giyecez" diye salonu delirtiyo, bastı hareketleri tempoyu arttırdı iyice. Yahu salonun en genci neredeyse benim, "laynn hepiniz mi bikini gazına geliyosunuz" diye düşünüyorum ama, onlar yapınca mecburen epey bi haraketten kaytarsam da, utandığımdan yaptım çoğunu. Sonlara doğru belime bişi oldu, hafif ağrımaya başladı önemsemedim.

   Spor salonundan bi arkadaş ameliyat olmuş, ona geçmiş olsuna gittik. Orada çoğalmaya başladı eğilirsem çok ağrıyor.Anne babası ile tanıştım şahane insanlar keyiften anlamadım belimi unuttum. Eve dönerken anladım ki, eğilemiyorum, çömelerek alıyorum yerden bişileri, o hale geldim üç saatte. 

   Yahu 80 lik abi naaptın, ne göz varmış sen de, devirdin geçtin beni, mavi di laaan gözleri bi de, rahmetli annem derdi zaten "mavi gözün nazarı sert olur" diye. Kaskatı belle uzanıyom şimdi, du bi nazar duası okuyam kendime. Valla mavi yüzükler de koruyamadı he. 

   Siz siz olun nazara inanın, içinde kıskançlık barındıran duygunun, size akışıdır nazar dediğimiz. Her zaman güzel şeyler düşünün, içinizden akan her duygu güzel olur o zaman. Kim bilir sizler de ne nazar öyküleri vardır anlatmazsınız ki, anlatın yav :))  

    

4 yorum:

Elena dedi ki...

Gecmis olsun ablacigim. Hay Allah be dede fark etmeden ne etmis?
Ah ben asklarimda bilemedim korkum nazara geldim; anlatirim herbir seyimi, gule oynaya paylasirim insanlarla, onlari da ortak ederim sevincime en cok sevdigim iki arkadasimin ve kendimin nazari degdine inaniyorum. Biri masmavi hipnoz edici deniz gozlu, bi digeri van kedisi gibi iki gozu iki ayri renk guzel hatun :) Maasallah'imi esirgememeye cok dikkat ediyorum son birkac yildir.
Ya bir de Gpa'da buyuk buyuk nazar boncuklu bilekligim pit pit kirilmisti :)
Tuh tuh tuh diyorum ve acil sifa diliyorum sana sevgi ile.
Elena

Semra Çetindağ dedi ki...

Elenam nazara karşı mavilenmişsin, senin o güzel ruhun, yargısız bakışın, çok zaman durdurucudur akan negatifliklere. Kendimiz olmaktan vaz geçmeyeceğiz kötülüğün karşısın da iyilik var olduğu sürece :)

Adsız dedi ki...

Anlatiim.. Benim bi kankim var 25 senedir kıçımdan ayrılmaz..ayak parmakları pinpon raketine benzediği için hep üzülür...( harbi çok komik ayak parmakları ya) ben bakınca gülüyom kendimi alamıyom diye hep saklar kızar.. Bi gün benim ayak parmaklarımı pek beğendiği için ( Allah için güzeldir bak şimdi) herkesin içinde ayak fetişistlerinin yeni gözdesi dedi ben bile zorlasam yalarım dedi sapık.. Hah işte o gün ayak parmağını kırdık iyi mi? Lem o kadar çok parçalıymış ki bu parmak kemikleri eskisi gibi kaynamadı iyi mi? Alçıyada alınmıomuş meğersem..Yamuk yuluk "raket ötesi " bi parmakla yaşıyorum artık..avucunu yalasın artık kankim..kem göz karı.. Ismi.

Semra Çetindağ dedi ki...

Raket ötesi parmaklı İsmiiii :))