15 Mart 2013 Cuma

Haşimato Ve Menopoz

   Haşimato hastalığı bulan Japon doktorun soyadıymış, adı Hakuru abi . Sekiz yıldır sallıyo beni sağolsun . Terletiyo, depresyona sokup çıkarıyo, donduruyo, pişiriyo, çok çalışkan çokk . Onunla kurduk tezgahı, bi minik hapı var, alıyoz azgın gidişine dizgin oluyo işte, idare ediyoduk da, hoooop menopoz giriş yaptı ufaktan.

   Onun da uzun bir giriş taksimi oluyor roman gibi haspam. Giriş, gelişme, sonuç hepsini başarıyla tamamladık da sonuç kısmında uzatmaları oynuyoruz daha . Müthiş atraksiyonlar yapıyorlar ikisi beraber, büyük aşkla bedenimde deli hayat yaşıyorlar.

   Menopozun gelişme bölümün de basan ateş ve fenalıktan hızla soyunmak için, yaz, bahar, kış olacak şekilde giyinmeyi öğrettiler ilk olarak . Ansızın çıkarıyosun üzerindekileri (çıplak kalmıyoz lan badi  giyiyom içime heralde ). Tuvalet ve soyunma kabinlerin de zor anlar yaşıyorsun, ateş ter fenalaşıyorsun kendini ecelsiz atıyorsun dışarıya.

   Müjde Ar anlatmıştı bir yerde, elbise deniyormuş bir mağaza kabinin de fenalaşınca atıyo kendini dışarıya.  Sütyenle bi çıkıyo adamın biride karısını bekliyomuş Müjdeyi görünce şoka girmiş adam "ömrü boyunca bir daha göremiyeceği sütyenli Müjde " diye dalga geçmişti . Aynen o hale geliyosun ben daha çıkmadım o halde yav :)

   Yaz kış sokağa çıkıyorsam, mutlaka bir hırka oluyo çantamda. Hayranım öle zırt diye tişörtle çıkana üşümeyene, pişmeyene. Ömrümce üşüdüm menopozla ısındım azcık da fenalaşmasan yanma anında şikayetim olmaz valla. Bu hale dayanamayan çok arkadaşım, hormon ilaçları aldılar kanser yapma riskine rağmen .

   En fenası evde hareketsizsem, dakka içinde üşü giy hırka ört battaniye, piş çıkar hırka aç üstünü. Laynnn bebek gibi battaniyeli geçiyo yıllarım cav sıcakta bile bir pike var aç kapa aça kapa. Kendimden soğuyorum te allaam yaaaa.

   Hep zayıf narin bir tipim ondan diye düşünüyodum. Geçen de spor salonunda, havuz başı muhabbetinde dört kadın Haşimatomuşuz (çok yaygın ha) ilaçlarımızı tokuşturduk. Birisi pehlivan gibi maşallah, o da battaniye aç kapa aç kapa olduğunu söyleyince, anladım ki bedenle alakası yokmuş. Sohbet az daha uzasa birbirimize hap uzatır hale gelirdik.  Hastalık tokuşturma günlerine giderdi o muhabbet.

    Haşimato menopoz aşkı yakıyor bizleri, du şu battaniyeyi örtem ayaklarıma, hırkamı da çıkaram. İşi büyüttüler şerefsizler, komple çalışmıyolar artık, bölgesel  başarılara imza atıyorlar,"al orayı sen yak, burayı ben dondurucam" der oldular. Sabırla tıpın ilerlemesini bekliyom, intikam yemini ettim kökünü kazıcam bunların :P

   Bunlar hastalık değil hayatın şakaları, forumların birinde gördüm kadın Haşimato diye kanser mi olucam deyip bunalıma girmiş yuhhh, ben dalga geçiyorum bedenimle her zaman. Sizde büyütmeyin, küçük sorunlarınızı yoldaş belleyin, dalga geçin hepsiyle. Hadi hadi sokağa çıkın, bisiklet binin, insanlarla sohbet edin, spor yapın haydeeee :))

Hiç yorum yok: