13 Haziran 2014 Cuma

Değişim Sana Minnettarım

   2008 yılında geldik bu şehre kızımız liseyi burada okusun gidip gelmesin Manisa'ya diye. Bir yıl çok üzüldüm ağladım kimsesizlikten. Sonra yavaş yavaş hayatım değişti hemde müthiş güzellikle. Fotoğraf sanatçısı dostum Coşkun ilk arkadaşımdır bu şehir de, bisiklete onun teşviğiyle bindim ben ve değişimin başlama düdüğü oldu "bisiklet". 

   Hayatıma yağan her insan beraberinde bir yığın şey taşıdılar bana. Armağanlar, sanat, kültür, inanç, keyif, kahkaha, güven, dostluk, şefkat, merhamet ve durmadan akan SEVGİ. Bir dostum "sana herkes dokunmak istiyor koşup sarılıyorlar" dedi. Çünkü ben hayattan onu diledim "yüreği güzel insanlar beni sevsinler ve sarılsınlar". 

   Her gün başka bir değişimi kucaklıyorum, her gün evren mesajlarını bırakıyor usulca gözlerimden ömrüme. Görüyorum, hissediyorum, tşk ediyorum. Işıkla donanmış gibiyim, her tanıştığım insan bir ışık ekliyor ruhuma, hep bir şeyler anlatıyorlar, insana, hayata, sanata, kendi ruhlarına,  yolculuklarına dair, mestim ömrümün denjbenglerinden :)

   İçimi temizledikçe, arındıkça, kendimi hayata bıraktıkça, gördüm ki daha çok korunuyorum, daha çok sarıp sarmalanıyorum ve yalnız değilim. Bu bir ruhsal yolculuktur niyet ettiğiniz an değişim başlıyor.Deneyin, isteyin, uğraşın armağanlarınızın yağdığını göreceksiniz.

"Laynnn sen neden gülüyon çarparım haaa kıçınla gülüyon görüyom" Böyle zart diye çıkan Manisa'lı yanım duruyor koruyorum onu benim en sağlam yanım o, yoksa uçup gideceğim, siz her yerinizle gülerkene :) 

   Bu yazı bir tür teşekkürdür hayatıma giren herkese ve kattıklarına. Ve heyecanla ömrüme yeni katılacakları bekliyorum, bana seyahatler, yeni yerler, yeni duygular, değişimin muhteşemliğini getirecekler, biliyorum ve bekliyorum. İzmirrrr tşklerr, veletlerimmm ruhu velet dostlarım tşklerr ve en çok da HAYAT sana tşkler...  

4 yorum:

Günser CHRISTMAS dedi ki...

ağladım yeminle!..ne güzel insansın sen!.. ��

Semra Çetindağ dedi ki...

Günsercim sana da evrenden mesaj oldu sanki demi? Oysa ben sadece kendimden paylaştım. İşte yazının içinden aldıklarımız değişime kapıdır aç ve yürü sevgi ve muhabbetle :)

Günser CHRISTMAS dedi ki...

Benim kapılar açılıyor açılmasına da başka başka yollar görünüyor alemime! Ne heyecan,ne heyecan! ����

Kenyalılar dedi ki...

Diyecek bir şey yok pes doğrusu bir fikir bu kadar güzel anlatılır :)))