2 Aralık 2013 Pazartesi

Cep Telefonumu Yenileyememe

   Uzun yıllardır kullandığım telefonumun pil ömrü tamamlanmış, pil için gittiğim bayi gülmüştü "artık üretilmiyor bunlardan" diye. O kadar eski demek epeydir direniyorum geçmemeye yeniden hoşlanmıyorum.Sık sık kapanmaya başladı kendi kendine, zorluyor beni artık değiştir diye. 

   Ayyy canımm yaa kıyamıyom ben onaaa, bunca yıllık yoldaşımm, olm yokmu lan sizde kullanılmayan buna uycek pil he karıştırın çekmeceleri hadi be.

   Önce gideyim şu sim kartımı değiştireyim dedim daha önce iki hattı tek tlfona taktırmıştım. Sona teke indirince şablon gibi bişiyin içindeki sim oynuyo zaman zaman. 16 tl istedi yenilemek için. Yenisi kaç para bunun dedim seksi sesiyle gülerek bir satıcı kadın "yeni hat bedava hemde 532 lisi" dedi. Ne saçma demi yav işte bunlar hep kapitalzm, kalsın idare etsin deyip çıktım. 

   Evde iki tane fazla telefon var biri dokununca her yanı oynayan şehvetli kevaşelerden, denemek için taktım simi,amann haspam bana pin kodu sordu öylece kaldım. Kaldırılmıştı benim tlfda sorgulama anımsamıyorum tahminle yazdım bişi, onaaam pun kodu soruyo o ne laaan oldum anında bıraktım yürü git len diyip. Döndüm eski tlfonuma.

   Bu sabah du bi de kızımın eski tlfonuna deniyem dedim. Ohooo o benim kartı "tanımıyom lan seni" diye tersledi durdu. Ondan da çıktım kendi eskime döndüm :(

   Ama beni asıl rahatsız eden iki tlfonda Şerif'in ve kızımın tüm numaraları eski mesajları hepsi duruyor olması. Ben iki tlfon kullandım ömrümce ilk nokya 3310numda negzeldii bee. Kızlar utanıyolardı zorla yeni bişiyle değiştirmişlerdi bu da o işte. Yani sıfır kullanmışım ya hep, başkasının özel hayatına dalmak gibi geldi çok rahatsız oldum :(

   Ben kızlarımın günlüklerini hiç okumadım onların özel hayatlarına hep saygılı oldum. Kimsenin tlflarını karıştırmam, karıştıranlardan nefret ederim. Bu saygının en büyüğüdür karşındakine.

   Yahu insanız içimizde bir şeytan var sonuçta kim lann bu kadınn ne halta bu mesajlarrr diye dalasın gelir. Kızıma bu ne laubali mesaj kim bu çocuk diye aklımdan geçer. Offf ben ruhumu temizlemeye ömrümü adamış insanım, kirlenmiyeyim diye emek harcıyorum o kadar, lan bi kıçı boklu tlfonla günahlara çağrılıyorum :)

   Napıcam bilmiyorum, her gün iki tlfon bana bakıyor, en çok da dokunma her yanım oynar bakıyo hee, ben benim siyah kuzgunuma bakıyorum. Sonuçlanacak bakam da nasıl, bildiririm size de :)

   Tanıştırayım sol baştan 3310'um, vedalaşamadığımız LG'im ve ortasında hazır kart yazan kısmı sim, dışı şablonumsu şeyli sim kartım ... 


Hiç yorum yok: