9 Aralık 2013 Pazartesi

Teknolojinin Yarattığı Panik

  Eski telefonunun geçmişini temizledi, alladı pulladı "adres defterinin nakline paramı verilir ya" deyip de kendi nakletti. Tabi o arada benim eski tlfnumdan silindi adreslerin hepsi. 

   Bu sabah aklıma gelince bu, anca ayıldım işte, getti benimm adreslerimm ya ben şimdi geri de dönememm eski tlfonumaa diye yatakta kısa çaplı bir panik yaşadım, millet yatakta neler yapıyo bi de bana bak, yaşlılık anam işte :) Beni bu akıllı tlfona sıkıştırdılar uleynn diye  fırladım yataktan.

   Bi de bi arkadaşım mesaj atmış (faceden yav benim meskenim orası) bir tlf numarasına ihtiyacı var, numarayı verecek velede en hızlı watsupp menn diyen yerden ulaşılıyo. Tırsa tırsa alnım resmen terliyo uğraşa uğraşa yazdım mesajı gönderdim "oleyyyy beee dünya turuna çıkarım lan ben her şeyi öğrendim" haletiruhuyesine (anaa benim veletler bu kelimeyi bilir mi acaba bende yıllardır kullanmamıştım yahu)  sokuldum.

   Bir arkadaşı daha ekledim eklediğimi anlayamadığımdan gülücük gönderdim net oluyo o zaman. Vay velet anında çotang çotang yazmış. "laynnn o hızla yanıt veremem ki" sesli söle yerine bastım "harfleri bulamadığımdan gülücük gönderdim yorma beni" dedim. Sağolsun harflerin yerini tarif etti "camiden sola dönünce tam karşında" gibi oluyo yahu :) 
Sağolsun cesaretlendirdi kutladı.

   Beleşmiş ya bu "naber lan" diyen kurulum, beleşi sevmem, bu tlf patronlarına nasıl daha az para kaptırırım çakallığımdan dolayı kakıttılar arkamdan beni ya bu aklını almasıcalara. Ocak da paralı olcakmış diyolar, patronlar ellerini cebimize sokup her yerimizi elleyerek alırlar o parayı her zaman. Onlar bizden daha çakal, teknoloji manyağı ülkemin insanları kendimizi kandırıyoz biz :)

   Bitmez bu teknoloji ile uğraşmalar of off. Köyümüze geri dönmek istiyorum, gezen tavuklarım,oturan kedim zıplayan  köpeğim, bahçeli evim olsun istiyorum. Sadece bisikletim, kitaplarım filmlerim olsun, veletlerim uğrasın, Şerif çalışsın istiyorum (ay evde kalırsa çalışmazsa oradaki kedinin tavuğun köpeğin psikolojisini bozar diye, bana bişi olmaz onun iyiliğini düşündüğümden he) :)) 

   Benim eski tlfona naber len yüklenseydi ne güzel olurdu, bak şimdiden özledim kara şimşeğimi, masanın üzerin de öylece yatıyor ruhu gitmiş gibi. Çok hüzünlendim yıllardır beraberdik her şeyin sonu var ömrün sonuna giderken bir sürü son yaşıyoruz. Filmlerin de sonunu sevmem başlayışı güzeldir hayatın başlangıcı gibidir.

   Bir arkadaşımın hafif otistik yeğeni çok başarılı bir tedavi süreci yaşıyor. Bir anlarına tanık oldum bak şimdi şu anda anladım ben o çocuğu, hayatı çok erken çözmüş yahu, daha çok acı çekmesin inşallah. 

   Çikolatalı gofrete bayılıyomuş velet, açıp verdiler bi tane eline, bulaşmasın çikolata diye kağıt yarıya kadar da inik. Gözleri zevkten baygın çok mistik bir meditasyon da gibi yerken gofretini, birden dudağını büktü büktü gözlerinden yaşlar akmaya başladı. Gofret yarıya inince ağlıyormuş kağıdı sıyırsan da susmuyor, derhal yenisini açıyorlarmış. 

    Bence o hayatın başı gibi görüyor yeni gofreti, ne bilgelik yahu 2.5 yaşında hem de daha. Ben de yarım gofret gibi ağlıyasım var şu anda. 

   Daha çok teknoloji istemiyorum, ama siz neden zevkle sunuyorsunuz kendinizi teknoloji tanrısına. Sunmayanları da geri kalmış olarak görüyorsunuz. Tamam ben de yapıyorum face girmeleri şart sevdiklerimi görmem için ama ki :))  

   

Hiç yorum yok: