17 Ocak 2013 Perşembe

Bostanlı Fen Bilimleri Dershanesi Öğretmenleri

Dün Fen Bilimleri dersanesinin Bostanlı şubesinde , hasbıhaldeydim, ne şahane bir ekip onlarrr bayıldım, işlerinde daha iyi nasıl olabilirize kafa patlatıyorlar, bildiğimiz öğretmenlerden değiller, işlerinden ve kurumlarından mutlu, enerjik ve canlılar. Aklıma takılan bir sürü pedogojik soruya zehir gibi yanıtlar verip, geri bildirimlerimi tşkler ederek dinlediler.

Kızlarımız hakkında hep güzel şeyler duymuşuzdur, çok şükür. Ama bu kez tüm öğretmenler hepsi Ege'nin adını duyunca yüzleri gülüp ooo Egeee diye başlanılan övgülerden mest olunca, halay mendilimi çıkarıp, dersane ortasında tut bakam müdür halayın ucundan, diye tey tey teyeee diye naralanasım geldi.

 Esas bomba, bu gün sınıfta ne renkli annen var diye beni de övmüşler :)) Serifffff baban nassı biri diye de sormuşlar hehehe nemrutun teki deseydin dedim, tabiii caaanımmm :P Ege'nin yanıtta bomba "ben babama benziyorum sanırım, benim gibi normal biri" demiş. Lan siz normalseniz, ben karşıda oluyum anormallerle :)) Sonrada bir öğretmeni, böyle insanlara bakıp çocuk yapası geliyor insanın demiş :)))

 Daha önce Mimar Sinan'dan Sedat hoca bizimle geçirdiği iki günün sonunda, yahu bu çocuklara bakıp bakıp çocuk yapasım geldi demişti. Hemen de yaptılar valla şahane bir Kızı Koza'sı oldu  , onu aradım tlfla . "Yahu benim ayarlarımı bozdunuz,  kızımla çok mutluyuz , şimdide oradakileri bozuyorsunuz" dedi :)

Çok zaman çocukları büyütürken, karşılaştığımız sorunlarda üzüntüden, Şerifle düşünüp "nerede hata yaptık biz, başarılı olamadık" diye hayıflanırız. Matematikçinin yanından çıkarken "2.5 yaşında çocuğum var Ege gibi yetiştirebilsek çok başarılı bulurum kendimizi" dedi. İnsan ister istemez havaya giriyor yahu, başarmışız gibi laaan sanki oluyosun.

Biz başarılı, hırslı değil, iyi insan ve mutlu çocuk yetiştirmeye emek harcıyoruz hala, çok zaman başarılı olamasak da, bir sürü hatamız olsada, elimizden geleni yapıyoruz ...

Hiç yorum yok: