14 Aralık 2012 Cuma

Tarhana 3



 Tarhanayı topladım artık bu sabah, baktım içimde kalacak, kaç kilo çıktı lan bundan diye, kiii benim için 5 kat aşağıya inmek, sokağa çıkmak çok kez zulüm gelir.
 Giyindim aldım tarhana torbasını, sanki 5 milyon dolar taşıyan kuryeyim , aman düşerim müşerim patlar bi de torba deyip, tedirginim, polis görse direk içeri alır bomba yapım malzemesi taşıyor diye :) 
 Anaaa bi tarttık markette 2230 gr. büyük hayal kırıklığı :( layn ben buna 2 kg un yarım kilo süzme yoğurt bi dünya kırmızı biber domates soğan kodum nere gitti onlar diye. Marketçiyle de yaptık tarhana geyiği. Merketin karşısındaki    fotoğrafçı Coşkun'u da fırçaladım, "al olm şu atını, dükkanın içine, kapının önünden  çalacaklar"( beni bisiklete teşvik eden şahane bir insandır) muhteşem metalik mavi Sedonası var.
 Baktım kuaför Melek hoş bi hatunla kahvaltı ediyor zorla oturttu, kahvaltımı da ettim. Hade artık Ege uyanacak diye eve geldim, ona da kahvaltı hazırladım. 
 Aaaa sizzz hala okuyomusunuz beniii ohaaa, aferim gel bi öpem, hadi işinize gücünüze annem :))

Hiç yorum yok: