14 Aralık 2012 Cuma

Dik durmasını öğrenmiş olabilirmişim



Evdeki veletle benide gaza getirdiler , ahanda bak plateste yaparsın zaten doktorda önermişti denince Mavişehir sportsa üye olduk .Diyetisyen ölçtü biçti, yahu 51 yaşımı devirmeye 3 ayım kaldı, bunca yıldır boyumu 172 cm bilirim , küçüldü mü lan acaba? Diye, tırsarkene ( yaşıtlarım küçüldüm falan diyolar da ondan, oğlak burcuyum bide, kemiklerden çekermişiz ya öle diyo astroloji de ). Yahu boyum 173 çıktı ohareyyy layn nassı olur. Dik durmasını öğrenmiş olabilirmişim yıllar içerisinde, şaştım kaldım :), anında diyetisyenin aletlere çıkardım faturayı.
 Hadeee yaaa tırışkadan ölçüm, bu yaştan sona boyum mu uzar diye söyleniyorum, ( o kadar eminim yani 172 olduğuma ). 
Hımmm hani eczanelerde ölçen aletlerden nerde var acaba diye düşünüyom bir daha ölçtürmem şart . Benim ayarlarımla oynadı kadın :( Yağ oranım 18.3 bennnn Semra çetindağğğğ oooo yoooğğğ diye naralanıryom içimden :)))

Hiç yorum yok: