14 Aralık 2012 Cuma

Uzayınnn

   Bu facebooka,  kafan bozuksa, dünyaya atarlı isen,hiç bakmıycakmışın arkadaş. Şöle alt yazılar geçiyo sona  kafadan, layn bu şerefsiz hiç bişi yazmıyo diye başlıyorsun sevdiğin insanlara bile
, bu küstüm otu, bu sınıf ayrımcı bok , bu elit bisikletçi yaratan gerzek,bu kendini bi halt sanan hep kendi fotosunu çeken salak, aha bu megolaman, aha bu narsist diye temizlik yapasın gelir. Sonra pişman olmayayım diye hemen kaçarım .


    Ama du sen şu günlerde şöleee sağlam bi temizlik yapıp 110 kişiyi atsam ohhh ferahlık olacak. 
 En gıcık olduğum TİPLERRR de ayyy yazılarını okuyorummm, bayılıyorum, gül gül öldük, bir arkadaşıma da gönderdim, geçen de de şöle yazmışsınnn böle yazmışsın. Yahu bir kere beğenmemişsin, bir kere bile yüreklendirici bir yorum da bulunmamışsın, röntgenci ruhlu, yürü git yürü git saldırıvericem şimdi sana . 


   Laynnn beni kendiniz silin kontak listenizden, yormayın beni. İlişki kurmak, selamlaşmak istemiyorsanız, halimi hatırımı sormuyosanız UZAYINNN ,hadi anam, yolunuz açık olsun, sevgi ve ışıkla, baş baş, diyesimmm çokkkk :)))

Hiç yorum yok: