15 Aralık 2012 Cumartesi

Nasıl Semra Sultan oldum ?


Her şey Mehmet Can'nın her yanımdan geçişinde "Tanrı Kraliçe'yi korusun" demesiyle başladı,önce olm iyi bişimi sölüyon diyodum, sonrasında Funda'mın "Kraliçemmm" diye sevmesiyle devam etti, bir şey kırk kere söylenirse insan inanır, ben de inandım :)
Önder,Barış,Aykut,Atakan beni pab dönüşlerinde, çok kez aralarına alıp, koruyarak Karşıyaka'ya getirdiler, "şovalyelerim" diye naralanır oldum. Çıkamadığım rampalar da şovalyelerim dediğim anda, biri itip çıkarır hala daha .Sonra yavaş yavaş Sultanım diye sevmeye başladılar. E insanın hoşuna gidiyor tabi ki, gençler tarafından sevilmek. Yoksa kendi halinde, yaşlı, emekli bir kadınım, az deliyim ama, kendimi sultan sanacak kadar da koğuşluk hasta değilim :)
Bana bu ünvanı, İzmir'li sevdiğim, gencecik bisikletçi veletlerim verdi, bu yaşımda beni, bahtiyar ediyorlar, sevgi dolu yürekleriyle. Hepsine tüm sevgimle "AŞK DOLU YAŞAYIN" diyorum...

4 yorum:

Mehmet Yakın dedi ki...

Yaşasın semra sultanın monarşisi. Bu kadarla kalmasın devamı gelsin. gün gelsin kitap olsun, gün gelsin film olsun. olsun işte bi şeyler : )

Aşçı Fok dedi ki...

Canım yaaa, harikasın, diyorduk ama yıllardır sen yazsana kızım diye :)))süper olmuş... Aşçı Fok

Semra Çetindağ dedi ki...

Yavaş yavaş hazırladınız beni ustalarım sizlersiniz Aşçı fokum :)

Semra Çetindağ dedi ki...

Mehmet ver coşkuyuuu, filimden oskara yürürsem ilk sana tşk edeceğim,Cannes'e de razıyım :P