14 Aralık 2012 Cuma

Az Yavaş Gidin Piçuslar


   Az önce bir gencimin fotosuna bakarkene, aklımdan hızla geçen düşüncelerden azcığını size saçayım dedim . 
Yahu arkadaş ben bu bisikletçi gençlerimin, bu kadar hızla aşık olup, hızla yaşayıp, hızla tüketip, şakkadak başkasına aşığım durumlarından manyak oldum. Bi tek durun, yavaş sevin, uzun sürsün, bitince de bir yas tutun, sona yeniden başkasını  sevin , ne aceleniz var, nedir bu kadar telaşlı yaşamak, anlamam mümkün değil sizi.

   Siz ayrılıyosunuz , ben tasalanıyorum, ikinizi de tanıyorum, beğensem kendimi şerefsiz bulurum, bana ne yaa desem, sizin aşkı mahvetmenize onay veriyor gibi oluyorum . Valla uyum sağlayamadım bu hallerinize.

    Laynnnnn az yavaş gidin piçuslar, beni manyak ettiniz, aşka olan inancımın içine ettiniz. Evlenin çocuklarınız olsun, burnunuz bi boka dalsın, ben de rahat edeyim, siz de dicem, ama  bunun için de çok gençsiniz, henüz  olmaz daha , offf offf. Evlenene kadar kaç aşkınız var daha acaba :))

Hiç yorum yok: