14 Aralık 2012 Cuma

Şu bisiklet hayatıma şahane insanlar taşıdı


Büyük Bisiklet turlarının ilk yardım çantası, herkesin sorununu çözmeye uğraşan,iyi yürekli, herkesin İSO'su İsmail aradı beni geçende " Abla Ürgüp'te eğitimdeyim, Kapadokya Bisiklet Turuna gel, ben seni tüm tur boyunca, Tandem ayarlayıp gezdireceğim " dedi. 
 Ben Kapadokya turuna 2011 de gittim. Dizimde ki hala çözülmeyen sorundan dolayı, rampaları çıkmayınca hep dolmuş güzeli oldum.İnsan utanıyor tabi ki çıkamayınca.Sağolsun Gürol'da niyet önemli sen gel motorla  turu bitirtiriz sana demişti.
Ama İso'nun araması acaip duygulandırdı beni, yahu ne güzel insanlar doluştu hayatıma bisikletle.İyi yürekli paylaşımcı bir sürü kafası güzel insanlar. 
 Ayrıca size diyorum, benden 80 yaşıma da gelsem kurtulamıyacaksınız :)) Tandemle gezdirecek şövalye çok  oldukça bende, hepsinin ömrüne bereket sağlıklı aşk  dolu ömürleri olsun inşallah. 
 Kapadokya turuna mutlaka gidin, ülkemizin o coğrafyasını bisiklet sayesinde gördük, sizler de gidin yaşayın. Turların Vİp ağırlamasıdır Kapadokya Bisiklet  turu.
 Tüm iyi yürekli dostlar, iyi ki varlar, kötü yüreklilerin de lastiği patlasın :P

2 yorum:

sıradan biri dedi ki...

selamlar, bu yıl gidecek misiniz kapadokya turuna?

Semra Çetindağ dedi ki...

Sıradan biri, tam da bu gün Kapadokya turu tarihi açıklandı içim gitti, benim dizimdeki sorun çözülemedi sanırım artık yaşlılıktan diye düşünüyorum . Kapadokya, dağ turu sağlam rampalı. Keşke keşke gidecek dizim olsa.Ama Olcay'ın düzenlediği İzmir Antik Kentler Turu da aklınızda olsun :)