14 Aralık 2012 Cuma

Hadi Semt Pazarına Terapiye



 Çarşamba günü Bostanlı pazarında uzunnn bir tavafta idim , doğaya taptım durdum .Fazla mest olmuşum dolapta yer kalmadı ,dondurucuya içli bakla ve bezelye konuşlandırıldı.
    Size de bol miktarda fırça atacağım hazırmısınız ? Yemek yapmanın zulüm geldiği bi sürü insan tanıdım İzmir'de. (Manisa küçük yer dışarıda kaliteli yemek zor bulunur, herkes yemek yapar orada iyi kötü ) Bezelye 1.5 tl , bakla 1tl fasulye 2 tl yeşillikler 4 demet 1 tl

.2 kilo bezelye aldım, geçtim dinlesen yeten bir tv dizisinin karşına, ayıkladım poşetledim attım dondurucuya. 6 kere yemek çıkar ondan 3 kişilik,düşünün 50 krşa 3 kişilik yemek. Benim Manisa'da tembellikten limon sıkmayan arkadaşım vardı, etmediğim laf komazdım ona. Korkumdan limon alır, yav sıkmıyorum çürüyolar derdi .Dün beraberdik limon sıkıyorum artık deyince, evleniyormuş gibi sevindim .
 Yahu C vitaminidir, salatanın tacıdır limon. Nedir o sahte sarı suları, limon suyu diye kakalarlar. Arkadaşlarım canlarım yapmayın etmeyin sebzenin ucuz olduğu bir coğrafyada yaşıyoruz .Üşenmeyin bakınız alternatif tıpçılar, kainat eczanesi diye parayla akıl pazarlıyorlar.
 Şifadır yemek yapmak,ömür uzatıcıdır ,kaynayan tencereniz size pozitif enerji ve şahane dostlar getirir. 
 Kendinize kıyaklar geçin yarın Şemikler pazarı, pazar günü Karşıyaka pazarı gidin bak coşacaksınız, meyveleri saymıyorum bile deli çıkacaksınız .Hadi pazaraaaa . Heeee temizlikle ilgili bir yazı yazanda çıkarsa, ben de görünmesin o yazı mümkünse , en zor gelen kısımdır bana ev işlerinde temizlik, zorrlaaa yapıom valla :))

Hiç yorum yok: