14 Aralık 2012 Cuma

Yeni makinamız Çıtır Çamaşırcımız



 Az önce çıtır çamaşırcımız arzı endam etti ,servis anlatıyo nasıl kullanılacağını ilk 4 maddeyi çok ciddiyetle dinledim. Sonra far önüne çıkmış tavşana döndüm laaaaaaan sanki uçak kullanıcam teheyyyyyy, aha aynı o sizin göbek atıp yemek yapan kız istemeye giden cep telefonlarınız gibi , girdin mi kaybolacağın bir menü .
 Benim gibi anlama özürlülere bayan gönderiyorlarmış ( çüşşş ,bayan dedim dellenmeyiniz ,erkeklere erkek anlatıcımış ) çok ağrıma gitti , ben bakarım kullanma talimatına dedim .
 Yahu beni 3310 telefondan ayırmak için , 2 kızla , Şerif harekat düzenlemişlerdi. Ayol ben yeni teknolojiden korkan insanım . Alt tarafı çamaşır yıkıcem ne abartıyosunuz , yap şunu 3 tuş demi , ne kadar zamazingo o kadar kafa karışıklığı he .
 Ben yine onun belli proğramının dışını kullanmıcamdır ki .Servis kurdu gitti bi kez boş çalışıcak dedi ,tamam o çalışıyo ben de yerleri siliyorum, bi sesler çıkarıyo, yırtıyo kendini. Bir panik anam ben de servisi arıyam dedim. Bi okudum ekranı su aldığından eminmisin? diye bana soruyor, bi an bakıştık kaldık çamaşır makinasıyla .Sonra ayıldım sular kesilmiş . Çamaşırcı havayolu yolcuları , kemerleriniz bağlayın . Uçuşa geçiyoruz :))))

Hiç yorum yok: