14 Aralık 2012 Cuma

idolüm annemdir



   " Öyle bir geçer zaman ki " dizisinin sezon finalinde ağladım durdum, zaten her şeye ağlıyorum şehitlere, ölen tutuklulara 40 derece sıcakta binlerce insanla aynı yerde hayvan gibi yatan mahkumlara, hepsi beni duman ediyor.

   Tam 10 yıl önce bu gün, doktor annem için son 3 günü  demişti, o an tenim yanmış gibi bir acı duymuştum.Sokakta hiç sigara içmek adetim değildir. Yol boyu sigara içmiştim .(8 yıldır içmiyorum her gün içtiğim tek sigarayı da abimi kaybedince bırakmıştım) ,bahçe duvarlarına oturmuş salak salak akan hayata bakmıştım , (ülkemizin tıpının kansere tek kıyağı budur, sonuncu gün sayısını bildiler başarıyla).

   Sonraki 3 gün müthiş, manyak , acaip,acı, hüzünlü ,çıldırtıcı aklınıza gelecek her delici acıyı kapsıyordu . 38 saat başından hiç ayrılmadım, sonra uykusuzluktan fenalaştım,çok sıcaktı aynı bu gün ki gibi .

   Tam 3 gün sonra eyvallah dedi, büyük acılarla 3 gün 3 gece çığlıklar attı ve ben kafayı beş yıllığına sıyırdım onu izlerken geçirdiğim travmadan. (Annem hep benim  cenazeme kim gelir ki, şöyle kalabalıkla gitmek vardı) derdi, Türkiye futbolda şampiyon olmuştu konvoya düştük cenaze arabasıyla kornalar, davullar, bayraklar, sloganlarla gidiyoruz. 

 Ben hem ağlıyorum hem araba kullanıyorum (tüm ısrarları geri çevirmiştim ben kullanırım diye ) 
 -Anne bak Manisa seni seveceğin bir şekilde uğurluyor, demiştim .
 Koca bir otobüs fabrikadan, bir sürüde arkadaşımız dostumuz koşup gelmişti, yani sayı da annemi mutlu etmiştir kesin, imam yakışıklıydı, güzel sesliydi :) 

  Herkese bol bahşiş dağıttı Şerif, kesin mutlu olmuştur bunlardan.

 10 yıl geçse de, hala tüm neşesi, keyfi ile benim yanı başımdadır, idolüm annemdir. Ona benzemeye uğraşıyorum, yarısı olamadım hala, ama çalışıyorum,uğraşıyorum ona benzemeye :(

 Annem hayatının tüm yoksulluğuna rağmen, tüm sorunlarına inat , kahkahalı, espri anlayışı yüksek, yaşama tutkun, keyifli bir insandı, ve öyle insanları çok severdi,taziyeye akan genç insanlar, kanıtladı bunu anlattıklarıyla .

 Bu yazıyı okuyanlarrrr !!! Onun için kocaman gülümseyin ŞİMDİİİİİ :))

Hiç yorum yok: