14 Aralık 2012 Cuma

Erken Bir Babalar Günü Yazısı



    Az önce şair arkadaşım Cahit Aşıkoğlu dellenmiş annelere iltimastan, babalarda övgü istiyor.Haklı onlar kendi jenerasyonlarında farklı babalar oldular.Şimdi bayağı çok sayıda, çocuğunu anne gibi bakabilen, sorumluluk anlayışı yüksek şahane babalar var. Ama bizim kuşakta çok nadir parçalar oldular onlar.


    Şerif mesela; ben bi doğurdum, bi emzirdim, geri kalan her şeyi ama her şeyi paylaştık, gece emzirirken bile uyanırdı, gazı çıkartır üstünü örter, bana su ,süt verirdi. Şimdi de kızlarının her şeyini bilir, dertleşilen, korkulmayan babalardandır.


   Bir ara büyük kızıyla olan aşkına çok arıza çıkarmıştım (beni unuttular anam yıllarca). Öyle bir babam olsa ben başka bir insan olurdum.Tüm arızalı yanımın sebebi, baba sevgisinden, şefkatinden yoksun büyümemdir. Hep sızlar o yaram. 
   Kızlarının regl tarihlerini bilen, ilk sevgililerini dinleyen, çocuklarına yemekler yapan, ömürlerinin kocaman bir bölümünü onlara adayan güzelim babalar, siz dünyayı güzelleştiriyorsunuz.


    Huzur evine gidip kendime baba alıcam lan dediğimde, bir arkadaşım "kızım kendininki gibi olmaz valla onlar acaip  başka", dedi tırstırdı beni :)))

   Erken bir babalar günü yazısı gibi oldu sanki . Arkadaşımın babası rahmetli MEHMET TUNCA, Kaklıç kahvesinden KEMAL BABA sizler yarama merhem oldunuz, bana  baba  sevginizden pay verdiniz tşkler. 
   Tüm şahane babaların günü kutlu olsun...

Hiç yorum yok: