14 Aralık 2012 Cuma

Yürü Git Olm Nasihat Verceksen



  Rakı balık yaptık Ege (içmedi)Serif (az içti) nedennn???? İtalya'da her boku yedi İçtideee ondannn , ben içtim valla deniz levrek bu, kaçmaz. Şerif çöpü döktü geldi, elinde 3 tane kalbura basılı paket (kalbura bastı lan ev yapımı ). 

  Giriş kat komşum Hayruşum göndermiş. Tabağı boş göndermiyim diye, bi avuç çikolata koydum (karşılık vermek lazım öle öğrendik) onlara indim,  Erol abi de verdi bi kadeh rakı, onlarda rakı balıklımış. 

  Amanın nassı bir muhabbet koptu,nasıl bir geçmiş hesaplaşması ellehhh, nassı bi geçmişimizdeki  insanlara saydırma ,geçmiş de bizi üzenlere, Erol abi benimkilere, ben onunkilere tarafız, "o kadar da kötü değillerdir" diye, berabere bitti gece, kimseye ağır yükler bırakmadık geçmişimizde, hepsini selamladık anılarımızda. Böyle sohbet edecek güzel insanların olması değerli. İyiki varlar yahu.

   Erol abi  67 Hayruş 65 yaşında, şahane insanlar, ne çok şey  yaşamışlar, ekonomik anlam da, tavanı da tabanı da görmüşler. Güvenme lan altındaki halıya, vallahi, betonda da yatarsın gün gelir. Neee neeee, gel bak bi, promilim araba kullanır, yürü git olm nasihat verceksen, Alla Allaaaaa:)))

Hiç yorum yok: