14 Aralık 2012 Cuma

İçimdeki Tır Şöförü



 İzmir'in en sevdiğim yanlarından biri de hiç araba kullanmak zorunda kalmamam. Bir yere araba ile gitmemek için her yolu deniyorum ve oldukça başarılıyım . Aylarca kullanmayınca, sonra mecburiyetten kullanmam gerektiğinde, bir gece önceden uykum kaçıyor .

 Direksiyona oturunca ateş basıyor , yoğun  trafiğe bakınca bir ter basıyor ,panik atak eşiklerine geliyorum, gerilimden hanımefendi (ne kadar olduğum çok tartışılır, fikrini söyleyeni döverim) halimden çıkıp, yakası açılmadık küfürler etmeye başlıyorum daaaa, arkadaş 15 dk araba kullandıktan sonra yatışıyorum. 

 Hoppaa içimdeki , Tır şöförü uyanıyor ,önce müzik açıyorum (power Türk dinliyorum, Serif değiştirme o kanalı vurucam seni de ha ). Sonra şarkı söylemeye başlıyorum, sanki uzun yolda Prag'a mal taşıyorum, mırıl mırıl kendimle konuşmaya başlıyorum,  trafikte yanlış yapanlara sövmek yerine, hatta  üzerime bir  İzmir zarafeti çöküp, buyrun geçin diye şerit bile armağan etmişliğim oluyor. İleri gidip diğer kamyonculara "hüoppp biraderrr buralarda kamyoncu lokantası varmııı" diye soracak kıvama geliyorum .


 Arkadaş bu ruh halimin hızlı geçişi ,beni bazen çok  düşündürüyor. Nassıl şerefsiz bir karakterim yav ben ,insan bu kadar hızla nassıl değişir, kimbilir kaç tane kişiliğim daha varda, kullanılmamaktan derin uykudalar. 

   Umarım gezgin kişiliğimi biri dürter (dürtmek yetecek gibi değil tekme atsa anca dokunur) de ,bu yaştan sonra hayalini kurduğum , YOLLARA çıkarım (gezgin olarak he , başka bişi olarak değil evlerden ırak e-5 de yol sayılır :) ) 

  Not: Yazılarımı okuduğunu söyleyip, bir beğene tıklamayanlara, tek bişi sölücem. AŞKSIZ kalın inşallahhh ömür boyunca :)))) 

   Bu yazılarım facebook da yayınlandı ilk, en çok beğen tıklanan yazımdır, bedduamdan korkan basmış beğene :))

2 yorum:

Aşçı Fok dedi ki...

Beğene tıklamak yetmez sultanım :) yorum isteyecen :)))

Semra Çetindağ dedi ki...

Facedeki notum öyleydi, yorum yapmaya üşenir benim veletlerim Aşçı Fokum :)