14 Aralık 2012 Cuma

Sahip olduklarıma Teşekkür Ediyorum



Dün 10 .4o'dan itibaren MR çektirmek ve Ege'nin ortodontist kontrolü diye çıktık evden. O kadar çok bir şeylere koşuştum ki, 19 da eve girdik. Saçma bir gündü tek güzel yanı Evren'e uğradım, onunla yaptığım sohbet ile canlandım .
 Her şeye, tüm yaşadığım hayata, tekrar tekrar teşekkür ettim. Hastanelerde olmadığım için. Güzel Doktor arkadaşlarım olduğu için. Her sabah sevmediğim bir işte çalışmak için, sokağa çıkmak zorunda olmadığım için. Hayatımın tam da istediğim gibi ağır, kendi için de bir tempoda, gerilimsiz sürdüğü için. Her gün bana güzel duygular taşıyan dostlarım için. Bulunduğum coğrafyanın şahaneliğin de yetişen, ulaşmanın kolay olduğu sebzeler ve  otları için (yenen otlardan bahsediyorum karıştırılmaya ,diğer otları ayıklıyoruz belli zamanlarda :)) 
 Akşamına aldığımız güzel haberle, çekimleri biten kızımızın, işlerini hallettikten sonra, cebinde bir sürü hikayesiyle geleceği için. Tüm ruhumla TEŞEKKÜR EDİYORUM. Siz de bilin istedim , yok mu sizden de tşk edecek bişiler :))

Hiç yorum yok: