14 Aralık 2012 Cuma

Ev Alma Komşu Al



Önümüzdeki yıl yaşlanacağımız evimizi bulmayı umut ediyoruz.Az önce kahve yaparken, tekrar diledim karşı komşumu. 60-65 yaşlarında dul ,ekonomik durumu "hadi kalk ucuz uçak buldum İtalya'ya gidelim" civarında, sabahları seksi gecelik sabahlıklarla dolaşan (evinin için de lan o kadarda değil). 
Evinde hep müzik çalan (Tsm, türkçe pop, arada klasik müzik olabilir) bakımlı, spora döve döve götüreceğim, iyi yemek yapan. Kocasının tüm kötü yanlarını unutmuş, keyifli anılarıyla, rahmetli de diye anan. Anahtar vereceğim, beni dürtüp," kalk kız uyuz uyuma, hadi kahvaltı yapalım ,ya da kahve yap içelim" diyecek, iyi yemekten anlıyacak ve otları , rakı balığı sevecek. 
Neşeli, espri anlayışı gennişşş, yakışıklı yaşlıları izleyecek, bunu kıkırdayarak paylaşacak. Hayalleri canlı olacak, mezar yeri bakmak yerine, şuraya da gidelim bu sene diyecek, bir karsı daire KOMŞUsu istiyorum. Yahu bu kadar donanımlı kadın bulunca Serif beni boşar onu alır mı? Valla ben de olsam alırdım:)) 
Sevgili Tanrım, diliyorum, bana böyle bir komşu nasip et. Hem annem, hem arkadaşım, hem enerji kaynağım olsun, amintobello:)

2 yorum:

Banu Bingor dedi ki...

Nurdan bugün "Cinatı" yazınızı paylaşmış. Onun sayesinde tanıdım güncenizi de...
Hızla göz atarken bu yazıya rastladım ve bayıldım :)))
Bir amen de benden!
Sevgiler!

Semra Çetindağ dedi ki...

Banucum çok tşkler, dualarımız kabul olsun öyle komşularımız olsun, sevgiler :)