14 Aralık 2012 Cuma

Doğurma günüm kutlu olsun



 1994 yılının bu günü 2.ci kızımı doğurma işaretleri aldığım anlardır şu anlar. 2.ci doğumum da şakkadak olmadı, kızlarım korktu dünyadan, (haklılardı da) direndiler epey bir.
 Ege'de gece 23.21 de arzı endam eyledi o koca gözleriyle 2 doğumumda da başımda bir dostum oldu. Sıla'da Yesim, Ege'de Gülgün benimle birlikte yaşadılar o anı. Şerif tırstığından yanımda olamadı, dışarıda kafayı yedi o ayrı :) Birinci çocuk çıraklık, 2. çocuk ustalıktır. 
 Ege'de bu gün o çok beklediği 18 yaşına girdi , kanatlar hazır uçma tarihleri belirlendi , inşallah ÖSS'nin ecdadına övgülerle , YÜREĞİNİN GÖTÜRDÜĞÜ yerlere uçacak . 
 Ben hep çocuk sevdim ,kendim çocukken bile , hep dibimde korumamda bir çocuk oldu .Uyanayım diye baş ucumda beklerdi komşumuzun çocuğu . 
 Hep anaçtım lan ben , yaşıtlarım dişi olmaya kafa yorarken , peşime taktığım çocuklarla mahallenin altını üstüne getirirdim . 
 Çocuklar , gençler, sizler umudumuzsunuz kirletilememiş ruhlarınızla ,hepinizi seviyorum hepinize Barış dolu savaşsız dünya,  herkese eşit sağlık ,eğitim, iş istiyorum , AŞKLARI siz yaratın artık :)))

Hiç yorum yok: