14 Aralık 2012 Cuma

Denge Bulmak İçin Hayat Mesajlar Gönderir



    Dün canımın çok sıkkın olduğu yaşamanın zor geldiği bir gündü, hayatın bir suçu yokta kullar bozuyor ahengi.
 Fatih'in babasının haberi geldi, bu kadar yeter demiş baba çekip göçmüş. Uğurlamaya koştum.Yahu bisiklet alemi sizden bi cacık olmaz, daha önce Yeşim'in babasını uğurlarken de dellenmiştim, lan böyle günlerde olmayacaksanız hiç olmayın, sizi taşıyacak 4 tane insan da olmasın zamanı geldiğinde. Eğlence olsa alayınız gelirsiniz bi boka yaramazsınız, beleş kamplı tur var koşunnn, ev partisi var koşunnn ona hepiniz koşarsınız ama :( 

  Camiden sonra Aykut 'um araba ayarladı gitmek istedim Doğançay mezarlığına. Çok sıcaktı hava, ağaç altına sığındığımda baktım ki, bebek mezarlığının yanında durmuşum. Ayrıca yer yapmışlar onlara çocuk parkı gibi, 1 günlük, 3-6 aylık bir sürüler, bakakaldım, çok acaip, çok hüzünlüydü . Az daha alttaki ağacın altına geçtim,gölgeye sığındığım yerde, Kadriye Şahin benden 4 ay 1 hafta sona doğmuş, doğduğu ayda gitmiş "kesin koca sıkıntısındandır" dedim.  Evde anlatırken Şerif koydu lafı "o bi tanedir, mezarlık karısının sıkıntısından ölenlerle doludur" dedi. 

   İlker,Ercüment,Turgay,Aykut,Kaan dostluklarını gösterdiler insanın öyle sevenleri olmalı, kötü gün dostu. Sonra hepsi toplaşıp Günay abiyi de alıp, onun oğlunu ziyarete gittiler. 20 yaşındaki gencecik oğlu da orada istirahatteymiş. 

    Denge bulmak için hayat mesajlar gönderir okuyabilirseniz anlarsınız .Mezarlıklar hayatın anlamsızlığını iyi bir şekilde anlatır, andan tad almalıyız. Ömrün tekrar oynatalım tuşu yok, bunu unutmadan yaşayın, keyfimizi kaçıranlara bi defolun diyelim...

Hiç yorum yok: