14 Aralık 2012 Cuma

İzmir muhteşem insanların yeri



 Dün akşam 21.10 da koşarak gittim Bostanlı iskeleye, sesler meydandan geliyordu, çoktan toplaşmışlar, yürümek isteyen kalabalığı zapdetmekte güçlük çektiler.
 Bostanlı çarşı içinden ana yola çıkıp, Karşıyaka'ya yürümeye başladık, ara sokaklardan akan insanlarla binleri bulduk apartmanlardan alkışlar kopuyor, kocaman bayraklar, coşkuyla bağırıyor herkes, öfkeyli sloganlar hiç susmadı.İzmir Foça'daki şehit edilen askerimiz için, üzüntü ve öfkesini, Alsancak'ta ve Karşıyaka'da büyük kalabalıklarla  haykırdı.
 Gençler içimi temizledi, coşkulu tepki, iyi geldi bana. İzmir muhteşem insanların yeri. Karşıyaka çarşı içine gelmeden önceki tekel bayiini 5 dk da su için yağmaladık adeta, öyle feci bir sıcak ve nem vardı, yaprak oynamayan hava da, rahatına düşkün İzmir'li sokaktaydık o gece. Kalabalık İstiklal marşı okudu, o sırada dondurma alan kadını gencecik bir kız sert bir sesle azarladı, marş okunuyor saygı duruşuna geç diye, marş bitince gittim hiç tanımadığım o kızı kutladım  tepkisi için.Sessizce dağıldı koca kalabalık.
 Ben o gece sabaha kadar uyuyamadım, ateş düşen şehit evlerini, anneleri düşünmekten, döndüm durdum yatağım da. Allah evlat acısı vermesin ve şehit haberi almayalım artık .

Hiç yorum yok: