14 Aralık 2012 Cuma

Bisiklet kullanmayı kim öğretti



   Herkes bu gün ilk kez bisiklete binmeyi nasıl öğrendi? Kim öğretti o anısını yazsın :) 

   Ben başlıyorum ilk okul yıllarım sene tam olarak kaç bilmiyorum. Ergünlere bisiklet alınmış. Bisanın klasik modellerinden gıpgıcır, hepimiz ağzımızın suyu akarak bakıyoruz. Ergün dokundurmuyor gidip gelip gözümüze de sokuyor. 

   Ağbisi Eren kendi kız kardeşlerine öğretti binmesini, onlara sesini çıkaramadı tabi Ergün. Ama ben de isteyince delirdi hem binmesini de bilmiyom. Bunu bi azarladı Eren, beni de bindirdi bisiklete arkamdan da tuttu yola bak karşıya bak ben seni  tutuyom dedi.

    Oysa bırakmış ilk binişte bastım gittim, onların kapısından ayrılmadım aylarca, hep bir kerecik verirler belki diye. Şimdi düşünüyorum da vizontelenin deli Emin'inin bisikleti gibi ağbiminde vardı bi bisikleti, hiç dokundurtmaz habire parlatır dururdu, ona hiç sokulmamışım, kıymetli idi onun malı vermezdi hiç.

  Eren iyidi yav, yumuşak yüzlüydü, binmeme izin verirdi, hala Manisa'da yaşar ve sağlam delikanlı duruşlulardandır.

Hadi siz de anlatın bakam beleş okuyucu olmayın yazın, anımsayın, bizlerle paylaşın, hadi annem :))

Hiç yorum yok: