14 Aralık 2012 Cuma

Manik Olamıyom Sanki...



    Az önce azrail hadi lan gidiyoz dese 2 dakkada zıplar giderdim, öyle bir ruh yokoluşu (nassı laf lan bu şu anda üfürdüm he ) yaşadım arkadaş.

    Yıka, düzenle,topla hiç bişi fark etmiyo, yap yemek ye, sabah kalk, kahvaltı yap, ne sıkıcı hayat laaaan. İyi ki ölüm var, her gün her gün aynı şeyler offff (bak bende öyleyim falan diye yazana söverim ). İçindeki enerjisi iyi olanlar üfürsün güzel şeyler. 

   Muhteşem bir yorgunluk var üzerimde sanırsın ki Osmanlıyı zaferden zafere koşturtuyom, ya da Obamayım Amerika'yı sallıyom, görünürde bi bok da yaptığım yok he. Rutinden delirdim sanırım, ondan gün olurrr alır başımı giderimm deyip duruyom, Alsancağa gitmenin bile zulüm geldiği ruhumla .

  Bi tane bira içtim azcıııık bi nefes almaya başladım, başka bişi de içemem (içki önermeyin ) onu bile istemiyo içim. Hani beni hep eller havaya yaşıyo sananlar var ya, arada böle depresif halimden de alıntı vereyim, hep manik değilim yani, hatta ben hiç manik olamıyom sanki....

Hiç yorum yok: