14 Aralık 2012 Cuma

İlk Bisikletten Düşmelerimiz



 Bu gün anı anlatım konumuz : İLK BİSİKLETTEN DÜŞMEMİZ .
 Berk ve Kagan kaklıça gidioz hadi gel Semra abla dediler. Sene 2009 nisan ayındayız 1 -2 aydır bisiklete biniyorum ,rüzgar var , onlar önden ben arkadan gidiyorum .Sokul rüzgarı keselim diyorlar ,sokuldum biraz tabii acemiyim ya , korku çok , anammm değdi tekerim çarpıyom dedim ve uçtum yolun tarla tarafına ,yeni yapılan bisiklet yolunun asf

alt kenarı rendeledi dizlerimi , çok utandım hemen kalktım , ayağım kanıyor ,uzun süre geçmedi dizim , aslında dikiş attırmalıymışım yeni anladım, derin izler kaldı :P 
 Sonraki düşüşüm , Egepedalla turdan dönüyoruz mavişehir sportsun arkasındaki bisiklet yolu , grup kalabalık dikkatle gidiyoz , "anaaa lan bu teyzeler nerden çıktı çarparız" diye düşünürken iki frene birden basınca takla atarak uçtum Yusuf " valla kaskın asfalta vurdu " demişti , dizler ,dirsekler yara bere yine utanç kalktım , ama psikolojik olarak çok etkilendim , anlamam için ölmem mi lazım ? Ben bu işi beceremiyorum dedim , bıraktım bisikleti . 
 Ama gençler beni bırakmadı " Semra abla ben de şöle düştüm , böle düştüm , normal bunlar " diye , diye kandırdılar. Hala anlatıp gülerler düşmelerimi , en çok düşen kadın bendim sanırım . Sıra sizde anlatın bakalım :)))

Hiç yorum yok: