14 Aralık 2012 Cuma

Eski Çamaşır Makinamız firar etti


 25 yıllık çamaşır makinamız " lan sizin beni yeniliyeceğiniz yok , tüketim sevmez aile gidiyorum " dedi dağıttı kendini , kaç kera daha kalkışmıştı da iyi bir usta hayata döndürmüştü.Son zamanlar da sıkma yaparken, kapıdan kaçıp, firar etmeye uğraşıyordu :) 
 Şerif başladı bakmaya ne alacağız diye (Manisa'da tamir olur bu abi diyen ustalardan bulaydık tamir olurdu daha o ) düzeltirlerdi. Soralım eşe dosta dedik. 
 Ben Fabrizio Russo'ya sordum, adam şakkadak dosya açtı, çamaşır makinaları hakkında. " vallahi danışmanlık ücreti ister bu " diye düşünmedim değil .Kendisine alırken çok  araştırmış ondan  biliyo bu işi, bir de Elektronik mühendisimiş, onu da ben bilmiyodum  . 
 Biz de gittik önerdiği makinayı evlat edinme işlemlerini yaptık . Yalnız düşündüm de , bu da 25 yıl dayanırsa , 3. makineye gerek kalmadan ölmüş oluruz yaw , diye inceden bi hüzünlendim . Fabrizio teşekkür ediyoruz yardımın için :)

Hiç yorum yok: