14 Aralık 2012 Cuma

Hayatıma bisikletle gelen her şey büyük keyif barındırıyor

   Cumartesi de bisikletin üzerindeydik, pazar da,  Kaklıç ve bizim ev arası 33 km, yani iki günde 66 km yol, onu geç şahane muhabbetler döndü. Kahvaltıları kızımızla yaptık Serif 58 km Kuş Cenneti , pazar da Seferihisar'a gitti mandalin festivaline, 68 km sanırım o da mutluydu.

  Pazar günü face duvarıma yazdım biz gidiyoz gelen Yasemin cafe önüne gelsin dedik . Balıkesir'den İzmir'e yerleşen Neşe ilk "geliom" ben dedi, Gülgün yakalarım ben sizi yolda dedi, bir saat sona çıkmasına rağmen yakaladı o hızlı değildi ki, biz çok yavaştık :P Yolun başında Soner çamaşır makinasını kapatıp koşup geldi yakaladı bizi kervan yolda düzüldü :)

    Yavaş yavaş vardık Kaklıç'a,  az sona büyük assolist süpriz isim, sahalarda kış jübilesi yapan, bahara kadar binmem gari diyen, (biz sürükleriz onu, o bilmiyo ) Süha geldi, kahkahalarımızın voltajını yükseltti. Az sona Hale ve Itır bitti dibimiz de, aaaaa diye kalktım sarıldım, Itır'da dizinden uf oldu. Uzun aradır tedavi nedeniyle uzak bisikletten, dağlarından, kökten çözdürecek sorununu inşallah.Uzun uzun sohbetler. 

   Gülgün Köpiş Behlüle mama verecekmiş vınladı kaçtı,Itırlar erken kalktı "bizi yakalarsınız" deyip. Yolda Soner'in lastiği patladı, patlak lastikler muhabbetinin üzerine komik videoya dönüşen bir tamir zorla yapıldı, çok vakit kaybedildi. Yolda Süha konuşmaktan sinek yuttu :)) 

   Geldik balıkçı barınağına Soner'le Neşe'e evde yemekle uğraşmak istemiyoz deyip, balık ekmek yediler yanlışlıkla fazladan gelmiş sipariş, onu da Süha yedi.Teknenin birinden nasıl güzel Orhan Gencebay çalıyor of of "Batarkennn ufuktaaa bir akşam güneşiii" ful konserdi, rakı balıklanayım istedim. 
   Eve dönüyoz balıkçıya bulaştım "mezata gelmeden alamıyoz mu yahu" dedim, "abla satılık balıklar" dedi, hemmen 1 kg barbun aldım, geldim eve temizlicem, yarın akşama yaparım diye düşündüm. Ege yap bu gece deyince, hoppaa giriştim, temizle, kızart balıkları çıtır çıtır , marul salata rokalar oy oy. O arada Şerif gitti izbancılara tekeriyle tek kişilik eyleme, vukuatsız döndü almışlar tekeri mutsuz oldu :) 
  Anam rakı bitmiş Safiye'min sakızdan getirdiği uzoyu açarsın, "rakı lan bu vay piçler adını değiştirmişler" diyerek, tüm sevdiklerimin sağlığına dedim.

   Ama günün bomba tespiti Neşe'den geldi hatun Kaklıç için " hayal kırıklığına uğradım o anlata anlata bitiremediğin köy bu mu? Bir genç kızın hayalleriyle oynadın Semra abla" dedi . O beş yıldızlı tatil köyümü sanıyo du acaba? 
   Layn bildiğiniz dandik köy ( bunu daha önce yazdım kaç kere ), hele şu aralar masadaki herşeye saldıran sinekleriyle, sıradan bir yer. Ben çok seviyorum, bisiklet yoluna aşığım, kahvesine baygınım, kahve insanlarının sıcaklığıyla içim ısınıyor. Hepsini katarsak ben de yarattığı duygu budur . Hayal kurarken bunları unutmayın rica edicimm. 

   Çok güzel hafta sonuydu, hayatıma bisikletle gelen her şey, büyük keyif barındırıyor, ya da ben öyle algılıyorum . Tşkler HAYAT :)

Hiç yorum yok: