14 Aralık 2012 Cuma

Klozetlerdeki Tasarım Sorunu



 Bu günkü konuyu sevmeyen kibarlar okumasın :)) Üniversitelerde hocalık yapmış, ünlü bir sanat adamı, çalıştığım yere sanat danışmanı olmuştu. O ara arap ülkelerine ihracaat için, altınlı böle abartılı desenler deniyoruz. Pavyon ambiansında cancanlı (pavyon görmüşlüğüm de yok ya) feci şeyler tasarlıyor.
 Adam durdu durdu hüzünlendi "yahu yaptığım işe bakınız, elin arabına gel bizimkine sıç, bak daha süslü demek için uğraşıyorum" dedi .Kahkaha da atamadık, ters mesafeli bir adamdı öyle derin bir sessizlik oldu :)) Bir gün stand up bazında anlatabilirim bu adamı :)) 
 Bu sabah klozete kafam bozuldu yav 4 yıldır alışamadım , ortalama da denk getirme de sorun yaşıyorum, nassıl bir tasarımdır arkadaş, sanki dünyayı kurtaracak bişi yapıyormuşum gibi dikkat, hesap, proje aşamasında plan gerekiyor, yapacağımız iş de alt tarafı bir bok zaten .
 Almanya, İngiltere oraları gördüm ucundan azcık. Hiç böle bir sorun yok oralarda. 15 yıl çalıştım Serel'de klozetin tillahını bilirim, ama tasarım işi başka bir mecra . Sanırım çok başarılı değil Türk tasarımcılar. Manisa'daki evdeki Serel di, ondada alıştığımızdan mıdır, yoktu böyle bir sorun. 4 yıldır alışamadığıma göre bu TASARIM SORUNLU bu sabah kestim hükmünü :)))))

Hiç yorum yok: