14 Aralık 2012 Cuma

Alsancak Aleminden Dönen Gencimiz



   Dün gece dostlardan ayrıldık vapur iskelesine geldik. Kentkartı olmayan 23 yaşların da bir delikanlı ama promil üffff uçmuş, bilete basacağı yerde dik duramıyor, böle sıraya yatar gibi yatmış turnikenin üzerine, 5 tl uzatıp bas diye işaret ediyo Şerif'e, ama konuşamıyor.

   Bastık onun için de bilet içeri girdik, taktı kafaya verecek parayı, biz diye  başkasına zorla ödemeye kalktı ücreti. Biz kıkır kıkır gülüyoruz, zorla buldu Şerif'i, karşı sıramıza attı 5 tl yi, Şerif almıcam diyo o şişşşş deyip susss işareti yapıyo "al yav  saracak bizi yoksa" dedim .


    Vapur pasaporta yanaştı, abi ayaklandı eyvah dedik burayı Bostanlı sandı. Dışarısını görünce anlar dedik. Bi baktım miço can simidi sallıyor aşağıya, ahaaa atladı dedim ben de çıktım dışarı. Anaaa suda yüzmeye çabalıyor, hepimiz bağırış çağırışız "tut simidiiii" diye.

 Bi ara tuttu simidi, deniz polisini aradı kaptan, bağırıyoruz tut simidi bırakma diye, dalıp çıkıyo durmadan.Polis botunu görünce saldı simidi, yüzmeye başladı ama arada bir çığlıklar atıyor apaçi kabilesi kulver kalesine saldırıyor sanki, o derece yani. Aleme eğlenceye suda devam etti dünya umurun da değildi. Neyse bot başarı ile aldı. Hepimiz rahatladık. Benim ilk düşüncem cep tlf.,cüzdan denize düşmüştür, deri montta bok oldu dedim.

  Tüm bunlar olurken ,Şerif yerinden bile kalkmadı :)))

Hiç yorum yok: