14 Aralık 2012 Cuma

Gevrekçiler

  Benim için kışın geldiği belli oldu. İki gündür güneş yok bir oğlak olarak enerji sıfır ön depresyon çalışmalarım başladı. Sürünerek güne koyuldum , gazeteleri okudum, film seçtim, kahvaltı hazırlamaya başladım, elleh EKMEK yok, işte kış o zaman başladı. 

   Güneş olsa enerjim olur, hoppa alır gelirim hızla, olmadı fırından çıtır gevreğimi alır  barınağa gider orada denize karşı mis gibi yerim, olmadı cafenin birinde yaparım kahvaltımı. 

  Ama kış işte, başladım semtimin yakışıksız gevrekçilerini beklemeye (valla yakışıklısı yok olsa saklamam sölerim ). Hayatımda en çok yollarını beklediğim erkekler, onlar oldu bu şehirde, ve gelmediler çok bekledim çok.Yok olmuşlar sanki hepsi epey bi bekledim. Baktım vakit geçiyor çözüm ürettim.

   Hızla  hamur tuttum pişi yaptım, lan ne manyak kadınım, in al demi 5 dklık iş, yok abi direk ayı modundayım, kış gelmiş inimden çıkasım yok. Amann o uydurduğum pişi de bir güzel olmuş, zıkımlandım güzelce. 

   Bir ara güneş çıkar gibi oldu,  azcık enerji şarjı oldum, hayde pazara. Ceviz ve peynir bitti yoksa çıkmazdım sokağa, dövseler bile . Cevizci oturmuş elma yiyor "afiyet olsun Aziz abi" dedim ses yok, beni de görmüyor ama, yan taraftayım, alla alla dedim. 4 yıldır ondan ceviz alırım, önüne geçtim hemen ayağa kalktı. Çok efendi bir adam insanların yüzüne bakamayanlardan . "Ya abi ben sana 4 yıldır Aziz diyorum ama, galiba yanlış söylüyorum adın ne? " dedim "Hasan" dedi öyle bir kahkaha atmışım ki, benim peynirciler de merak ettiler konuyu, "yahu 4 yıldır neden düzeltmedin" dedim "olsun abla ya, Aziz'de güzel isim" dedi.

  Aklıma geldikçe gülüyorum :)))) Yahu bir de Serif isim hafızama hayran olur, ismini hatırlayamadıklarıma kendim isim takıyorum ayol, itiraz eden de çıkmıyor baksanıza :))
 Kış geldi geldi ,ayı modundayım sessiz olun lütfen :)

Hiç yorum yok: