14 Aralık 2012 Cuma

"Hareket Etmezsen Acı Üzerinde Birikir"



   "Hareket etmezsen acı üzerinde birikir" Barış Bıçakçı . Demiş Nil Kara..... Hürriyet'te yazı döşenmiş.

   Bana ise bambaşka şeyler çağrıştırdı bu güzelim tespit. Bazen acı o kadar keskindir ki, onu kaldıracak gücü bulana kadar, upuzuuuun bir süre hiç kıpırdayamazsın.
Hayatın ağır çekim bir filme dönüşür. Hep seyirci gibi, sessizce bakar durursun akan hayata.

    Çokkk nadirdir, birinin seni oradan tutup çıkarabilmesi, hareket etmeye zorlaması, yaşaman için gerekli aküyü çalıştırıcı anahtarı çevirmesi. O insanlar çok özeldir donanımları çok  çeşitlendirilmiştir, ilaç gibi iyileştirirler insanı.

    Hayatımda hep böyle birileri oldu (muhteşem bir şanstır) bazen de sadece bu iş için birileri geldi, beni iyileştirdi, sonra çıkıp gitti hayatımdan.Bazen de ben birilerine yaptım bunu. 

 Geçmişimiz de yakın dost olup, hayatın akışında başka yerlere yürüdüğümüz insanları, sevgiyle analım şu anda, hiç bir şey sonsuza kadar değildir. HİÇ BİR ŞEY DE TESADÜF DEĞİLİDİR.

 Nedeni vardır herşeyin, ne kadar gelişirse kendi derinliğini anlaman, o kadar hızla anlarsın o NEDENİ. 

Geçmişte kalan dostlarımı, şu andaki dostlarımı ve gelecekteki dostlarımı sevgi ile selamlıyorum...

Hiç yorum yok: