14 Aralık 2012 Cuma

İçimi Temizledikçe Böle Olumsuz Düşünce Yağıyor



    Şerif İtalya'da iş gezisine gitti bu sabah ( bilmem kaçıncı gidişi, daha hiç gidememiş İtalya aşığı ben). 
Dün bisiklet turun da  dedim ki, Rimini'ye de gidiceklermiş (çeşme gibi bi yer ben gitmedim he annattı) " hava sıcak olur kapri pantolonunu da al bari" . Yanıta bakınız, "4 gece kalıcam zaten, her gece yemek, konser, eğlence proğramım yüklü,yürüyüşe falan vakit kalmaz, kapri giyemem" dedi.

 Bi an öldürsem diye düşündüm kaç yıl yerim diye hesaplarken, lan kalmış tahliyeme bir yıl deyip, bastım pedala, (bir yıl sona kızımızı üniversiteye gönderince, hayalim kafa dengi dostlarla İtalya'ya gitmek). Bisikletim olmasa kesin öldürmüştüm, ayarlarımı düzeltiyo pedal çevirmek. 

   Adam gitti ya "hehehe hadi len meyhaneye gidelim" diye dürtükledim 2 kişiyi, evde parti verelim dağıtalım moduna girdim bi anda (çok mu baskı altındayım yahu ben diye, derinden de hüzünlendim). Evdeki ergen kazık fren zaten hayatıma, bi bok da yapamam öle de geçer 5 günüm. Adam döner eğlenceden yorulmuş yenilenmiş, yemiş, içmiş, yeni yerler görmüş olarak.

    Yahu ben içimi temizledikçe böle olumsuz düşünce yağıyor. Ben yaşamadan ölürsem, " rakıdan dağılana kadar içelim gecesi" yapın  arkamdan, bir yurt dışı bisiklet turu, bir dağ tırmanışını da ithaf etseniz sevinirim. Bu adamı dönünce eve almıcam da (tüm ailesi Almanya'da) burada kimsesi yok diye, o da gidip abime yerleşecek, abimin de yemekleri şahanedir iyice huzura çıkacak piçus, cık cık içimi temiz tutma tavsiyeleriniz bekliyorum :)))

Hiç yorum yok: