14 Aralık 2012 Cuma

Safiye Akçasayar



 Üç günümüzü tam bir lise kafasıyla geçirdik, Safiye  ile konuşmalara doyamadık, neler neler biriktirmişiz hayattan. Güzel de anlatılınca, çok zaman kahkahalarla deli gibi güldük, zaman zaman da gözlerimiz doldu, (kayıplarımızı, üzüldüğümüz, anları paylaşırken). 
 Yahu ne güzelmiş 17lik kafalar, ama insan yaşarken anlayamıyor işte. 50 den 17 ye bakış muhteşem. Aynı dili konuştuğun, geçmişindeki ortak tanıdığın çokluğu, paylaşımlardaki ortak duygular, uzun zamandır böyle derin bir tat almamıştım hayattan.
 Tşkler Safiyem. Başka bir arkadaşımız da, kahvaltıya geldi , başka bir filim izler gibi, onu dinledik büyük bir iş kadını olmuş. Yoruldum dinlerken, nasıl bir hızlı hayatı var, kuvvet dilerim .Benim yaş 50 zaman siesta zamanı, sadece keyif istiyorum, sağlıkla, ve keyifli insanlar kalsın hayatımda .
  Mızıldananlar, sahip olduklarının anlamını bilmeyenler, hayatın keyfini tat alarak yaşamayanlar.Dostluğu çöp dökme yeri olarak algılayanlar, para diye ruhlarını satanlar, hayvan, doğa sevmeyenler çocuğa bebeğe yaşlıya sevgiyle bakmayanlar lannn sizleri " S*r et" timm gittiii (Safiş o kitabı alaydık kırmızı kart gibi çıkarır gösterirdik yahuuu ) böyle kitap adı da oluyomuş. 
 Benim gibi düşünenler yamacımdan ayrılanı döverim :))

Hiç yorum yok: