14 Aralık 2012 Cuma

Uçak kazası belgeseli izleyen koca


 Şerif'e bir haller oldu. Gelmiş geçmiş tüm uçak kazalarını anlatan bir siteye sardırdı. İyi güzel oyalansın da ,cuma akşam yemeğin de orly hava alanı faciasını ( kibarlık olsun diye dinledim, (Ege'de ayrı bi piskopat sanki zevk alıyo dinlerken).
 Cumartesi güneş vurmuş kahvaltı masasına negzel diyoruz adam ,Boeng uçak kazasını teknik açıdan anlatırken ben iç sesime bağladım kendimi göz onda ben orada değilim deeee , lan akşam yemeği Lavie cafe en sevdiğimiz yer ,servis elemanlarına bayılıyorum ,abi adam o klapeleri kapasaylardı olmazdı bir şey dediiii ya , ana kız bakıştık kaldık ,Sezin Uysal toktorum geçici arızamı? Yoksa senin oradan yatak bakalım mı ? Allah düşmanıma vermesin böyle anti romantik adam :))))

1 yorum:

Kenyalılar dedi ki...

Hastasıyım Uçak Kazası Raporlarının eşinize saygı ve hürmetlerimi sunarım Uçak kazası raporlarını seyredenleri ve onlara anlayışla yaklaşanları seviyorum...