14 Aralık 2012 Cuma

Muhabbet Baygınlarının Ruhum da Yarattıkları Enerji



 Dün akşam Foça'da dostlarımızın oğlunu evlendirdik. Yıllardır görüşmediğimiz bir grup arkadaş ile bu yaz 3.düğünde bir araya geldik. Çocuklarımız evleniyorlar, biz yaşlanıyoruz. Sonra torun muhabbetleri, tansiyon, romatizma sohbetleri dönemi başlıycek.

 Beni uzun yıllardır görmeyen bir arkadaşımız, gecenin repliğini çıkardı "Semra sen ne içtin? Bana da ondan versinler ". En az 6-7 kere söyledi ki o da trekkingci bisiklete de başlamış.Sadece bisiklet ve sporla bitmiyor, benim içimi arındıran, etrafımdaki bisiklet sever, muhabbet baygınlarının ruhumda yarattıkları enerji den kaynaklanıyor. Oradan geliyor o keyifli insana dönüşümüm. Hepsi şaşırdı, İzmir'in beni iyileştirici gücüne.
  
 Yaşlanmamı bekliyor Serif dahil herkes, bilmedikleri öğrenecekleri, şaşıracakları ise, benim etrafımdan aldığım pozitif enerji ile, ruhumun asla yaşlanmayacağı. Ruhum  hep 24 kalacak .
 Şerif birine söylerken duydum "Semra insanlardan aldığı enerji ile çalışıyor " sevdiğim veletlerim, şövalyelerim prenseslerim, şehzadelerim, ablasının yakışıklıları , güzelleri, bir doğurmadıklarım, kuşağımın arkadaşları, akşam aldığım iltifatların sahibi sizsiniz. SEVİYORUM ULEYN SİZİ :)

Hiç yorum yok: