14 Aralık 2012 Cuma

Mini Fırın Büyük Sorun



    Biz Şerif' le uzun yıllar aynı iş yerinde birlikte çalıştık ,ayrı bölümler de , ben laboratuvar, o bakım onarım (hala orada çalışmaya devam ediyor). Bilirim arıza bildirimlere verdiği ilk tepkileri, aldığın mal da oluşan bir soruna satıcının söylediği delirten repliklerden Şerif de de otomatiğe bağlanmışından var.

  "Mini fırın 60 derecede durmuyor alıp başını gidiyor malzemem kabaramıyor" dedim ilk lafı şöle oldu "Kış şimdi soğuktandır, üst rafa koyuyondur ondandır" . Baktı ben öle deli deli bakmaya başlamışım "sen de taktın fırına haaaa" dedi son noktayı koydu. 

 Eski ben, inanılmaz malazgirt meydan muhabereleri çıkarırdım bu sebepten, baktım saldırırsam bi sürü sağlıklı hücrem ölecek, onun yerine yeni fırın rejimleri üzerinde çalışıyorum.

   Evde kurtulmak istediğiniz bir mini fırınınız (Arçelik marka olucek hem de, eeee şeyini bulup şeyini arıyom öle napalım) varsa bana verin, ben de benim kini balık ızgara da kullanırım, yoksa bizim fırın daha çokkk uzun yıllar çalışır bizle. 

Sanayiciler tüketime bu kadar karşı oluşumuzdan  dolayı bizi vurduracaklar diye çok korkuyorum bazen ...

Hiç yorum yok: