14 Aralık 2012 Cuma

Kayınannem gençkene lafı kodumu insanı devirirdi



 Biliyosunuz Şerif ailesinin yanından yeni döndü. Sabah kalktım kahvaltı için mutfak masasında dana kadar bir Alman ekmeği, vay lan adam yaşlanınca romantikleşiyo diye bir kısacık an düşündüm. Ama yok yaw Kaynanam (kendisine hiç bir zaman gerçekten asla Kaynana demedim anne diye hitap etmişimdir ilk kez yazıyom valla) göndermiştir diye düşündüm.
 Hakkatten akşam söylüyo Kayınvalide almış, Semra'ya götür diye , benim dana götürmem yerim dar deyince dellenmiş anne, zorla göndermiş.Ya valla çok duygulandım, bu kadın gençkene lafı kodumu insanı devirirdi (şimdi biz 2 elti maşallah bayrağı devraldık), yaşlanınca şahane pamuk gibi yumuşacık olmuş, 10 yıl sona görüşünce (gelinin az görüşüleni çok makbulmüş kıymete biniyosun ). Olmayan mirasına beni de dahil etti, bonkörüm benim.
 Ama işte böyle küçük şeylerle çok mutlu olan bir kadınım ben, haydi hep beraber söyliyelimmm Altın sedef yakutlaaa kim mutlu olmuşşş dünyadaaa bir içten gülüş bir sevdalı bakış yeterrr banaaa :)))

Hiç yorum yok: