14 Aralık 2012 Cuma

Aynadaki Kadına Güzelsin Deyin



     Az önce lavaboda ellerimi yıkarken aynadaki kadınla göz göze geldik. Bu gün ne güzel diye düşündüm. Ve sonra hızla kafamdan bi sürü şey geçti .Azcık yazam bakam size, ne kadarı çıkacak kafadan, dökülecek kelimelerden :)

 Bana edilen fiziki iltifatları sevmem, hayatım boyunca kendimi güzel bulmadım. Hoş kimse de bana güzelsin demedi. Bir kadın babasının prensesi olamamışsa, o kadronun iltifatlarına dosya açılamamış oluyor. 

   Ondan sonra ne zaman biri iltifat etse " ne ayak lan ne diyo bu, ne iş hocuuuu " diye içinde başka bir dosya devreye giriyor sürekli. Neden kendimize etmediğimiz hakaret kalmıyor da, iltifatımız çok kıt .

  Annem yakın gözlüklerini takınca önce torunu büyük kızıma  bakar inceler, "ne güzelsinnn annannem, yeryüzü cennetimmm" diye öper severdi. Sonra da kendi ellerine bakar, ayaklarına bakar, onları sever, okşar, yaptıkları için tşkler ederdi, onları ben de yaparım ,bir tür meditasyondur .

   Ama nedense GÜZELİM demekteki arıza bölgeye taktım bu gün .Kim bozdu lan bu bölgeyi biz de . 
Gerçi ben kızlarıma çok sık söyledim büyük kızım tşkr etti bir gün " öyle çok söyledin ki, inanmışım güzel olduğuma, o özgüveni verdiğin için tşk ediyorum " dedi . 
Umarım küçük kızım da tşk eder bir gün, şimdi ergenlikten yutmuyor henüz  çok güzelsinlerimi :)

 Hişşşştt dostlarrr, bunu okuyanlarrrr, GÜZELİZZZZ, bir de bonusu, kafalarımız daha da güzel, en önemlisi İYİ İNSANLARIZ biz . 
Şimdi herkes aynaya baksın oradakine " GÜZELSİNNNN " desin hadi annem :))))

Hiç yorum yok: