14 Aralık 2012 Cuma

Diyet



 Ömrü hayatımda hep zayıf bir insan oldum. Genç kızlığımda bana sulak yerdemi büyüdün anam, Safinazzz, deve kuşu, fasulye sırığı, diye laf atan oğlanlar sizi affettim, çünkü şu anda hepinizin, Allah cezanızı verdiğinden eminim :)
  Öküzlerim birinizde güzel bir laf katmamışsınız anılarıma, bakınız anımsamıyorum. Geçende pimi DR. çekti kilo ver diyerek.Ama ben de oturduğum da, göbeğimde biriken kısımın bana yaptığı basınca "noluyo lan" olmuş haldeydim.
 Başladım diyete ama bu sabah ömrü diyetle geçen o güzel insanları düşündüm çok hüzünlendim, arkadaş ne bela işmiş. Veee nasıl geldik bu hale, mutsuzluktan nasıl bir yeme aletine dönüşüyoruz, sinsice ilerliyor ruhumuz da "ye , ye, onu da ye, bunu da ye " diyen virüs. Korkunç bu gelinen nokta. 
 Yemeyi ayarlamak kadar , daha fazla hareket etmek şart. Bakalım ufak ufak uğraşıcam . Sonuçtan bilgi veririm anacığım .Beni döveceklerin kuyruğa girdiği, bilgisi geldi az önce , herkes kendi kilosuna yapaarrr yarrr şarkısıyla başlayıp hayat seni sil baştan yaşayacağım la devam ediyoruzzzz:)))

Hiç yorum yok: