14 Aralık 2012 Cuma

Evim dediğim tek evimle zor vedalaştım



 Bu gün içinde 19 yıl yaşadığımız , gelirken geri döneceğim diye kiraya bile vermedğimiz 4 yıldır boş duran evimizi satılmasına, zor ikna olduğum , güzel evim ile ( ki 74 metrekare ceviz içi bir evdir ) bu gün vedalaştım .
 Onu yeni evlenecek muhteşem bir çifte devrettik ( yeni evlenecekler ) , için de bir bebek doğacak (inşallah) , görünce sevmesi şart demiştim , eve bayıldılar , gönül rahatlığı ile devrettim o yüzden cart diye indirim de yaptım , ( son anda laaaan o emlakçı ,onların işini yaparken bizim işimiz yapmak için kazıkladımı ulaynnn diye arıza çıkarmasaydımmm ) 10 numara devir olacaktı ,9 numara ve yıldızı eksik kaldı .
 Şerif kamu oyu önünde tşkler ediyorum (şımarma olm oyarım) ,hiç bir şeye karışmadığım gibi , arıza da çıkardım , bu adam manyak lan , ben olsam beni boşardım :)))))

Hiç yorum yok: