14 Aralık 2012 Cuma

Lahana,yaprak dolmaları



 Lahana dolmasını yaratan kadın inşallah öte tarafta da dolma yapımında çalıştırılıyorsundur ,28 numara çocuk ayakkabısı büyüklüğünde dolmalar pişiyor, nassı bişi olucek meraktayım ,nasıl yapıldığını unutana kadar bir daha yapmadığım (2 yıla tekabül eder ) bir yemektir. 
 Çok canım çekti bu gün (ya TANRIM annemi neden bu kadar erken aldın, sarmasız dolmasız da bıraktın bizi ,yemek yaptırma orada sakın ona ha ). 
 Ama yaparken kızım sen manyaksın diye diye boyutları büyüdü dolma değil yaw başka bişi oldu bunlar .Yaprak dolmasına hiç girmiyorum onu kesin şizofreni koğusundan bir hasta üretmiştir .Ben onu ömrümde 2 kere yaptım ,baktım katil olacağım, lan saatlerce sarıyorsun lap diye yiyorlar ,vururum sizi demeye başladım ve bıraktım işim olmaz yaprak dolmasıyla :))

Hiç yorum yok: