14 Aralık 2012 Cuma

Sana Dostça Sarılmamı Yavşamak Olarak Algılayan algına



   Dün akşam başka bir konu da "ben olsam nolurdu acaba ?" dediğim, anda yanımda eni dinleyen bisikletçi arkadaş  "herkesle (çok tuaf, sınırım dardır aslında benim ama ) samimi olduğum için yanlış anlaşıldığımı söyledi. Daha önce ona yakın biri de söylemişti bunu, ben ciddiye alırım böyle eleştirileri .

  Evli ve sizlerin içinizde, en yaşlı kadınım, hepinizin annesi ablası olduğumu sanıyorum (hala öyle düşünüyorum ) demekki öyle algılamayanlar da var, algısına sövdüğüm tipleri her yerdeler. Durmadan kötü düşünce üreten, bozuk algılarıyla her yerde, her zaman var olmaya devam ediyorlar .

   Şu andan itibaren şövalyelerim, (erkeklerin bozuk algısından söz ediyorum) ve çok sevdiğim 3-5 dostum dışında (ki onların kafa gelişmiştir, kadına bakışları dost ve koruyucudur ) kimseye kendi doğal algım da davranmayacağım. Sarılıp dostluk göstermenin, karşı tarafın yavşamasına davetiye olarak anlaşılmadığı, dünya da yaşamaya, benim ömrüm yetmeyecek. Umarım prenseslerim görürler .

 Bisikletçi arkadaşız hepimiz, pedalımızı çevirelim, şunun şurasında, iki teker üzerinde dünyanın gidişatından mutlu olmayan bir avuç insanız .Algılarımızı değiştirelim, gelişelim, daha güzel insan olmaya emek harcayalım. Heeee yeri gelmişken, yahu pedal çevirip terli terli gelip de insanları öpmeyin söyleyemiyor kimse ama herkes bir fena oluyor konuşuldu bu. TERLİYİM deyin tokalaşın sadece :))

Hiç yorum yok: