14 Aralık 2012 Cuma

Olmayanlara Değil, Sahip Olduklarınıza Odaklanın



    Okan Bayülgen'i bir ara sevmez olmuştum, ama şu işaret dili olayından sonra adamım oldu yeniden. Şarkıları çeviriyor o güzelim gülüşlü çevirmen kız ve ağlamaya başladım sözleri çeviriyor ama, onlar hiç o müziği duyamadılar diye, akıyor gözyaşlarım .

    Yakın dostlarım bilir 7 yaşımdan beri zaman zaman çok üzer beni kulaklarım. Bir ara www.engelliler.biz sitesinde kocaman bir grup yazışır, buluşurduk. Ne şahane insanlar katıldı hayatıma o siteden, kurucusu Oturan Boğa'mız Bulent Kucukaslan'ım iyi ki kurmuş ve büyütmüş sitesini.İstanbul'a gittiğimde mutlaka buluşur yemekler yer, kahkahalarımız dinmez (epeydir gidemedim).

   Bedeninizin her yanına her gün tşk. edin ve haz duyun yapabildiklerinizden, buna sıçmak işemek de dahil, yapamamanın ne demek olduğunu kısacık empatilemek, size içinde olduğunuz olumsuzlukları temizleme gücü verir.    Olmayanlara değil, sahip olduklarınıza odaklanın.

 Geçen kahvaltıda sohbet ederken, yanlız yaşayan, hiç evlenmemiş, emekli maaşı olmayan, sadece yaptığı boya badana işiyle yaşamını (62 yaşında hemde) sürdüren biri düşünün. Abim "şükrediyorum hiç bir şeye muhtaç olmayışıma, sıçıp işememe bile, hastaneleri düşünerek"dedi.

   Ben kulaklarıma, işitme  kaybıma rağmen ,bana kattıklarından dolayı minnettarım, gözlem gücü ve hayatı izleme yetisi kattı ve hatta azcık iyi insansam payları çoktur belki de, kimbilir :))

Hiç yorum yok: