14 Aralık 2012 Cuma

50 yaşım en güzel yaşım



 Bu gün size kendi yolculuğumdan anlatacağım . 3 erkek çocuktan sonra annem yeter deyip beni düşürmek için elinden geleni yapmış ,ağzından burnundan kan gelince tırsıp yaşarsam, doğurucam demiş ,o yüzden sepsessiz bir çocuktum ,annem ağlardı bazen "hiç ağırlığın olmadı bana" diye .
 Hep marazlı ,zayıf , sessizdim taaa ki Liseye kadar Bedriye Aksakal izci liderimdir ,hayatı anlattı sistemi sorgulattı, beni konuşturdu ve bir daha susmadım :)) 
 Ama hep bir şeyleri kaybetmekten korkarak yaşadım ,hayattan da korktum .İş , Şerif , kızlarım , kaybetme korkusu eklendi.Anne kaybından sonra rot balans ayarımı Sezin Uysal yaptı valla fazla iyi yapmış ,50 yaşımla beraber yeniden doğdum, ömrümün en güzel yaşı km taşım 50 yaşım .
 He noldu diyeceksiniz ! Yok yaw aynı koca ,aynı masa, aynı koltuklar, değişen bir şey yok , sokağın İzmir olması Afrodizyak oldu bu gerçek , değişen benim sadece . 
 Hayatıma 2 tekerle birlikte bir sürü güzel insan doluştu ,yeni ufuklar taşıyorlar her gün . Bu hayata görevimi yaptım evlat ,eş , kardeş , anne olarak üzerime düşenin en iyisini yapmaya uğraştım , becerebildiğim kadar , şu öss kaplanı son büyük görevimdir.
  HİÇ BİR ŞEYDEN KORKMUYORUM HER ŞEYE HAZIRIM , ÖLÜM DE BUNA DAHİL , DİBİNE KADAR YAŞAMAK TA .Hayatıma bir şekilde karışmış herkes hepinizden bir parça var ruhumda öğrettiklerinizle İYİ Kİ VARIZ LAAAAANNN:)))) iyi ki de doğmuşum , kendimi de öperim :))

Hiç yorum yok: